#1 2008-06-03 10:14:15

Kors

Administrator

Zarejestrowany: 2008-06-03
Posty: 14
Punktów :   

Regulamin

§ REGULAMIN FORUM

1. ZASADY OGÓLNE PANUJĄCE NA FORUM


[1] Forum dyskusyjne służy wymianie poglądów i opinii wszystkich Członków forum.
[2] Profile użytkownika są nadawane wg ilości wysłanych postów.
[3] Administrator może na zasadzie wyróżnienia przyznać określony profil danej osobie, bez względu na ilość wysłanych przez nią postów.
[4] Administrator może zablokować dostęp danej osobie do forum bez podania przyczyny, jeśli ta nie przestrzega niniejszego regulaminu.
[5] Osoby, które będą sztucznie wszczynać zbędne polemiki na forum prowadzące do kłótni lub ostrzejszych wypowiedzi, a także w nich uczestniczyć, będą wykluczane z uczestnictwa na naszym forum.
[6] Forum nasze zakłada aktywność. Oznacza to, ze "zaprosiliśmy" Cię do współpracy z nami, ale oczekujemy, ze oprócz czytania, również wyrazisz czasem swoją opinię.
[7] Konta użytkowników, którzy nie napiszą ani jednej wiadomości przez dwa miesiące od rejestracji będą usuwane.
[8] Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
[9] Zabrania się zakładania dwóch lub więcej kont przez jedna osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
[10] W przypadku zaśmiecania forum przez danego użytkownika dużą ilością postów (krótkich bez głębszej treści) posty te będą usuwane, a w przypadku powtarzalności, konta użytkowników będą zerowane lub nawet bezpowrotnie usuwane. Jeśli to również nie doprowadzi do poprawy to przy nicku autora pojawi się specjalny dodatek - ban.
[11] Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem.
[12] Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać do moderatorów poszczególnych działów.
[13] Forum NIE odpowiada za treści opublikowane na forum przez osoby trzecie. Przyjmuje jednak uzasadnione wnioski o usuwanie postów.
[14] Emblematy użytkowników forum mają maksymalny wymiar 100 na 100 pikseli i wagę nie większą niż 20 KB.
[15] W sygnaturach można umieszczać maksymalnie jeden obrazek o rozmiarach nie przekraczających 350x300px.
[16] Nieznajomość zasad panujących na forum nie jest żadnym wytłumaczeniem w razie ich złamania, każdy może poświęcić 2 minutki na ich przeczytanie.


2. ZASADY WYSYŁANIA WIADOMOŚCI

[1] Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie wypowiadaj się.
[2] Wiadomości mogą wysyłać a także odpowiadać na nie tylko zarejestrowani użytkownicy.
[3] Każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"); posty, które będą posiadały rażącą ilość błędów (ortograficznych, stylistycznych, gramatycznych), będą kasowane przez moderatora działu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, zawsze można ja edytować i zmienić jej treść (edytować można tylko swoje wiadomości).
[4] Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach.
[5] Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, ze złamali regulamin To jest robota dla moderatora który odpowiednio zajmie się postem.
[6] Post piszemy małymi literami, zwracamy uwagę na znaki przystankowe, pisanie z dużymi literami, pogrubianie, kolorowanie, zwiększanie czcionki oznacza ze "cos" w swojej wypowiedzi chcesz podkreślić na coś zwracasz uwagę.
[7] Użytkownicy mogą oprócz standardowych wiadomości wysyłanych na forum, wysyłać także prywatne wiadomości, które będą widoczne tylko dla osób, do których zostały wysłane.
[8] Floodowanie, spamowanie, programów, stron pornograficznych, a także obrażanie innych osób, ich poglądów politycznych lub religijnych oraz używanie niecenzuralnych słów jest zabronione.
[9] Proszę umieszczać posty we właściwych kategoriach w przeciwnym wypadku mogą zostać skasowane, przeniesione do właściwego działu albo zamknięte przez moderatora danego działu.
[10] Tematy topiców powinny być układane jasno i zrozumiale; posty, które są ułożone nieprawidłowo, będą kasowane przez moderatora ew. temat będzie zmieniany na bardziej pasujący do treści ale to zależy od dobrej woli moderatora. Z każdego tematu postu ma wynikać, czego dana wiadomość dotyczy.
[11] Nie można wysyłać wiadomości w stylu "Mnie także", "zgadzam się", "Podeślij także mnie", "heh dobre" itp. to są zbędne wypowiedzi i zajmują niepotrzebnie miejsce na serwerze jak chcesz przesłać dla autora prośbę, pochwale to użyj "Prywatna Wiadomość - PW.
[12] Nie zadawaj pytań, na które padła juz odpowiedź; przeglądaj watki toczonych rozmów w obrębie danej grupy tematycznej bądź używaj wyszukiwarki.
[13] Nie można wysyłać dwóch postów pod rząd. Należy edytować swój poprzedni post. W innym wypadku użytkownik może być ukarany z tytułu spamowania.


3. PRAWA I OBOWIAZKI MODERATORÓW

[1] Moderator ma obowiązek pilnowania porządku w dziale, który moderuje, a zarazem zwracać uwagę na cale forum.
[2] Wszelkie sugestie, zapytania i uwagi, co do funkcjonowania, moderowania innych działów danej kategorii forum, należy zgłaszać do Moderatorów odpowiedniego działu, a w przypadku jego nieobecności do Administratora.
[3] Na prośbę moderatora, administrator forum ma obowiązek zamknąć dostęp do forum osobie, która nie przestrzega niniejszego regulaminu.
[4] W przypadku wysłania wiadomości do niewłaściwego działu, moderator ma obowiązek przenieść ja do właściwego działu, zamknąć temat lub w skrajnym przypadku, skasować cala wiadomość.
[5] Moderator może nagrodzić aktywna osobę, na zasadzie rekomendacji może polecić osobę, której automatycznie zostanie dopisany wyższy lub "specjalny" status.
[6] Moderator może ukarać użytkownika za złamanie regulaminu, bądź nie przestrzeganie netykiety. Każdy użytkownik może sprawdzić ilość ostrzeżeń w swoim profilu. Wraz ze wzrostem ilości punktów ostrzeżeń użytkownik będzie poddawany różnym sankcjom (np. zablokowanie postowania, moderowanie każdego posta). Przy osiągnieciu maksymalnej ilości 5 ostrzeżeń użytkownik jest banowany z forum.
[7] Moderatorzy i Administrator maja prawo do zamknięcia tematu kiedy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
[8] Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie i jednocześnie informuje, że jego postanowienia są ostateczne w formie, jaka aktualnie jest prezentowana.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lekarski3.pun.pl www.narutoforumgramy.pun.pl www.husariapw.pun.pl www.0net.pun.pl www.minecraftrpg.pun.pl